Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Monday, December 13, 2010

Saya suke...

Attention!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saye suke bile tengok orang lain di dalam kebahagian....:-)
Kepada kawan2 ain yang kat luar tu..
Semoga korang berbahagia selalu...:-)
Happy2 selalu..:-)
Jangan gaduh2...sebab ain xsuke...hahahaa...:-)
Kepada : Nur Asmida binti Sulaiman....
Angah...sory sebb xdtg umah...sebb aku xbalik tembangau le..
Anyway aku ade special thing untuk ko...
So cepat2 bagi alamat k...
Walaupon mende tu xde la selawa mana...
Tapi bagi aku ianya amat special!!!!!!!!!!!..:-)
Kepada : Nur Nadiah binti Haji Masudi....
Nad....Happy befday untuk ko....(12.12.2010)
Sory...xde ape yang nak dibagi...
Tapi maybe nanti kalau aku balik tembangau....
Aku akan bagi special thing seperti ape yangangah dapat k...:-)
Kepada : Nur Silah binti Ali
Silah..ko ape cite sekarang?????
Ok...Praktikal dah abis...
Sila kembali ke Politeknik...
Hhahahhahahahahaaa.....
Belajar betul2....
Kepada : Noor Syafiqah binti Haris...
Ika....
Tahniah dah nak konvo....
Nanti ape2 kontek aku k....
Nanti akuajak fathi g MSU tengok ko konvo...
Anyway...Congratulation!!!...:-)
Kepada : Nurulhidayatul Fathi binti Mohd Fadzil....
Babe...
Belajar akaun elok2 k...heheheee
Nanti ajar aku akaun..hehehe...
Buat akaun ngan aku tau....:-)
Babe....
Semoga ko dapat ape yang kau impikan.......
Kejar cita2 dulu....
Anyway selamat menyambung pelajaran ok....:-)
AKU SAYANG KORANG SEMUA
:-((

4 comments:

Anonymous said...

huishh ain....
tengssss2 mention nme aq..hakhak
aq kt penang dh la ni..hee
lg staon dok cni..ish3
T__T

nufa said...

hhahaa...
mestila..
ko kawan aku..ngeggeeeee....

xpe2...
t aku pi penang..
boleh ronggeng2 kat sane k..
gurneyyyyy..hahaa

Anonymous said...

haha..
whoaaa dh ad org penang snang la...
aq pon nk tumpang sekaki..hak3

nufa said...

tettttt,...
hahahhaaa....
nak rase suasane kat penang plak la..
jgan la pikir lain..hahahaha