Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Sunday, January 2, 2011

Things that i miss so much

1 . is my warne2 pelangi...aku tinggaklan die kat dalam bilik depan...datang adik2 aku diletaknye merata...hem.....kadang teringin nak bwk die balik s.alam... bukn ape kalau bawk balik s.alam aku ade..boleh jge die..hhihihih.....tapi cmne nak bawak...xkn nk pegang je..hem...puas cari ni..jauh die dtg...melaka tu nak dtg pahang...aceceh..hahahaa

2 . is topi azimat...hihihiihhi...ni pon jauh gakdtg nye..k.l tu...hhahaa..padahal kat zoo negara je..hihihih....tapi nasib baik la topi ni tergantung baik punye kat dalam bilik adik aku..tq tq..hiiiih

3 . is mandi mande...bile ntah nak gi mandi mande lagi...jeles aritu adik adik aku mandi mande....xpe2...tunggu..huuh

SEKIAN...

:-)

p/s : sebenarnye xtau nak tulis ape..kikik..release tension baru lepas buat asgnment..hahaha





No comments: