Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Monday, March 14, 2011

New Look's



Hallooo korang hai2...korang semua ape kabar???? harap semua di dalam keadaan yg selamat...okay...hehehhee....korang tengah buat ape tu??hehehe....au sekarang tgah tgok KEMBAR SIANG bersama adik beradik...hahahhaa....

ok la...sekarg aku tengah cuti smesta...yabedabidooo.....lepas cuti ni time to going praaktikal...wahahahahhaa......i loike....hhahahahahaa.....dan dalam mase cuti ni la...akan aku habiskan mase untuk meng-on9-kan diri...hahahahahhaa....

1stly...aku dah habiskan masa untuk meng-update blog...hhhaahhaa...xdelah secantik blog yg aku bce kn...just biase2 je...hahahahaa...aku update blog ni xde la nak ckp aku tiru org k..maklumlah....masin2 mahukan perubahan..ye dok...hahahaa....



erm...ape yg beza???hem...hahahaa...ala..yg beza just background je..yg lain same je..huhuhu





wahahahahaa..macm siot je...ape da...kahkahkah....ok...

SEKIAN...
:-)

p/s : kembar siang...

2 comments:

Anonymous said...

i likeee dis new one. heheh. keep it up~

nufa said...

hahahaa..
i also like...
kahkahkah