Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 11, 2010

seharian 2( 12.05.2010 )

ok...
hari nie aku bgun awl gk...
huhuh..
sebbape kene kejut ngan ayah..
hahaha...


rutin harian...
basuh pinggan semua...
sidai kain semua...
lepas sidai and kemas2 umah...
on9 sambil mkan..
isy2..hem..

then...
rindu kat abg..
aku msj langsung xjawab..
kire seharian jugak ar xmesej ngan die..
hem....


dh masuk tengahari..
g jemput adik-adik balik sekolah..
huh..ponat oo.....


petang plak..
cm biase tgok ADAMAYA....
dah nak abis citer tu..
korg rase saper yang maya akan pilih..
sama ada adam atau si dani songal tu..???
huh...


then dah malm...
mkn2...
on9 jap..
then nk tidow..
xlame abg mesj...
wah..berbunga balik hari aku ni..
hahaha...


then..
dh mesej2..
mesj yang aku antar xdelivery..
ah sudah..
kol xdpt...
hem..
ok..
aku pon tidow..


pukul 2 pagi kot...
abg kol..:-)...

ok..
=>

No comments: