Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Monday, May 3, 2010

suke gile

hari ni aku g bahau ngan akak...
sbb akak nk wat medical check up...
then g kat klinik raja..
hehhhe..


dah siap2 kami p beli cincin untuk akak wat batalkan air sembhyang time dier nikah...
beli...beli..beli...dan beli....
dah dapt g makan kfc..
hehhehe..
mkn2...mkn...dan mkn....


dalam dok tgah makan nie..
akak pon bertanye...
" weyh aper kate kite p gunting rambut nk"
aku pon ckap...
" jom kak..ain on jer...memg dah lamer nk gunting"


k..kiteorg p cari kdai gunting rambut...
jumper la kat belkg kfc tu...
p survey...
sbb akak nk rebonding...aku gunting jer..
hehehhe...


dah survey2...
org kedai tu ckp kalu nk rebonding kene tunggu 4 jam..
xleyh la sebb time tu dah pkul 6.15 ptg..
tkut smpai umah malam....
then akak suruh aku jer yg gunting...


aku memg dah lame nk gunting rambut stail adira AF8 tu..
hehhhe...
pergh!!!!..akak bengang..
hahhahha...


balik umah family ckp aku rebonding..
hahahhaha,...
padahal iron jer kot..
huhuhu....


aper2 pon kuar ngan akak memg best..hahahha
tp tggal beberape minggu jer lg...
akak nk kawin dh..
hem...:(


xpela...
moge akak bhagia k..
:)

No comments: