Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Tuesday, April 13, 2010

kenangan terindah

- pada 31hb march 2010....berakhirla latihan industri aku kat quality hotel shah alam....byk kenangan dengan staff2...lagi2 dengan budak2 trainee indonesia budak2 housekeeping...sebenarnyer aku tersalah masuk...hehehhe..sepatutnye aku masuk kitchen...tp ntah le....aku ngan 2 org lagi mbr aku msuk housekeeping....tp bak kate my daddy merangkap assistant housekeeper.."awak boleh belajar bende baru....nanti kalau nk kerja...tetibe xdpt masuk kitchen..boleh masuk housekeeping..hehehehe.."....ala2 macam tu la..hehehhe....ape2 pon kami memg happy sgat kerja di bawah housekeeping department...hehhehe...kepada abg am, en.azhar, k.nurul, k.linda ngan abg fairuz...thanx sebab dah trainee kami...yg mule2 memg xtau aper2....skarang boleh la...hehehhheh..kepada k.mona, k.norima ngan budak2 bangla..thanx jgak...hehhehhehh...nurul akan rindu korg semua..terutama my daddy...en ramli bin aziz....hem....thanx sgt2....
- pada staff2 lain pon..kat semuala...terutama baba...thanx sgt2...nurul akan sentiase rindu kat baba walaupon baba skarang macam dah xlayan nurul..mungkin baba dah dapt calon yang sesuai..nurul sentiasa doakan baba ok...
I LOVE U ALL...
HSKP DEPARTMENT THE BEST...
akmal, abg am, ainul ngan aku

ngan budak2 trainee indonesia
baru balik dari umah abg am

abg am ngan budak2 indonesia trainee
xtaw p maner..heheh

makan laksa johor kat umah abg am...
sgt sedap..thanx abg am..:-)

kat umah abg fairuz
tgok baby...comeyl
tp gmbar baby xder..hehhe
ngan kak nurul, ainul, dini n aku
kat HSKP deparment
ngan budak2 kitchen
helmi n amirul

ngan kak liza, ainul dan rifqi

budak2 kitchen dan budak akaun yg pkai baju hitam


budak2 kitchen
ain, lala, amirul ngan k.liza










No comments: