Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Monday, April 19, 2010

long jurney dari bahau ke kuantan

hari jumaat...pukul 12.30 tengahari...
aku ngan kakak aku bertolak ke bahau nak ke kuantan...
g bahau sebab nk amik tunang dier merangkap bkal abg ipar aku..hehhe

ontheway p kuantan...tunang kakak aku bawak keter...
pergh!!!! dier punyer laju...fuhhh...menakotkan...hahhaha
xperla...aper2 poN alhamdulilah kiteorang selamat smpai..hhehhe
lebih krg pukul 5.30....sampai kuantan kat batu 10 kat taman TAS...
SAMPAI kat umah mak cik..
kakak aku g try baju pengantin sebenarnyer..hhehhe
dah try2 dah mlm...abg khai ajak p mydin..
sebab nk beli surah yassin....
k..kiteorg gerak lepas magrib....
p mydin.....beli..beli...dan beli....
dah beli...masing2 perut dah kebuluq...
hhahahha...
then p la mkan kat tg.lumpur....
makan...makan...dan makan......
then dah abis mkn mak ngah bayar....
P/S : tq mak ngah..hehhhe
gerak blik umah...
lebih kurg pukul 11 lebih smpai umah...
dan masing2 terlena..hehhhe
P/S : sory no captain untuk side nie..huhuhu

No comments: