Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Friday, April 23, 2010

long jurney kuantan ke johor bahru

lebih kurang pukul 10 pagi hari sabtu..aku kak an ngan abg khai bertolak ker pasir gudang..balik umah umah abg khai....sebelum tu....kiteorg singgah mydin..hehhehe..maklumla..malam td g xsempat..hahhaha...dah beli beli dan beli..lebih kurang pukul 1 kiteorang gerak.........dah otw gerak..kakak aku nk beli kepok...then beli....dan balik...

ontheway balik johor....abg khai bawak ikot jalan tepi laut...memg sepanjgnye lautlah...aku mulelah geram ngan laut nie..abg khai tanye nk benti ke...tp disebabkan segan...xpelahh...hehhehhehe......memg sepanjangnye laut...smpai kat mersing.....

dah smpai mersing g beli kepok lg...ngan ikan masin..mklumla..mersingkan perkampungan nelayan..hehhehhe...makan2 kat jeti....memg hari tu 3 kali gak aku mkan nasi..huhuh....xtaw pasal aper..mgkin xcited nk p johor..hahhahahha...

pukul 7 lebih kot...sampai umah abg khai....ingat ayen ader...hem...dier xder...p blik kolej dier kat nganu...xperla...xder rezeki jumper dier..huhuhu...malam tu kak an beli makanan kat pasar je...nasi jugak aku mkan..isy..memg tak la...makan2 dan makan....tidow...sbb esokknye nk blik tembangau dh..heheh

P / S : gambar2 kat bwah nie sewaktu aku otw blik johor...(:

















No comments: