Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Wednesday, November 17, 2010

Oh Result

Korang2 aku rindu kat korang...cehcehceh..
Bukan ape...
sebb sepanjng masuk sem xmengupdate blog ar...hehehee
Korg ape kabar????
harap sihat ek semua2...

Korang..sebebnarnye kan...
Aku agak terkejut la dengan rsult final exam untuk 201006 Kolej PTPL S.Alam..
HUhuhuuuh...
Bukan ape...maklumlah aku ni xder la best student or budk president lisk kn..hahahaa
Tapi alhamdulilah untuk PNGS aku dapt 3.54...
dan PNGK dapat 2.99...0.01 je lagi nak dpt 3 pointer..hem

Tak ape la..insyaAllah aku akan berusaha di last semester ini..
kihkihkih..
And this semester sye kene main kire2 ok...
Fuyoo...sudah lame sye tidak main kira2...
kerana semester ini sye mengambil subjek akaun....
walaweyh....kihkihkih

Dan semester ini tangan sye kene lembut untuk membuat ukiran dan lukisan..
hahahaa..kerana ain amik design a iaitu ukiran buah..
hehehee..like like like...
tata

SEKIAN...
:-)

p/s : internet kejap ade kejap xde....mcm biskut la....:-P

No comments: