Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Sunday, November 7, 2010

Suprise


Wewiiitttt!!!!!!!!!
Wewiiittt!!!!!!!!!!
Hua hua hua...
Baru sebentar tadi ain dpt beg yang diidam2 kan selame ini..hahahahhaa
Ain dpt 'beg campinr' tu....tak tau plak dalam bhase inggerisnye ape..hehhee
suka suka suka....
:-)...
Happy gile2....Aku tak tau nape aku nak sgt2.....hehehe
TQ sgat2 kat ayahku.....sebb ayah yang belikan...hhehehee
TQ so much..muah muah muah...
:-)


ni bukan beg aku...tpi ala2 ni ar....
aku punye warne merah hitam...hehhee

4 comments:

Anonymous said...

aku nak beg tgn..mintak kan kt ayh ko..
haha

nufa said...

amboi..xboleh2...
kalau aku yang mintk baru boleh...hahaha

Anonymous said...

takpes2....
haku mntk kat tettt la....
hahah

nufa said...

oit...amboi2....
mane buleh...hahaha