Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Wednesday, November 17, 2010

sAlam AidilAdha

Salam aidiladha untuk semua umat Islam di seluruh dunia..:-)
Hari ini 17hb 11 bersamaan 10 zulhijjah....
Hari rabu..Hari raya aidiladha...Hari raya korban...:-)

Untuk raya kali ni kami satu keluarga raya kat felda tembangau sje..
sebb apa???
sebb ibu buat korban hari ni...tu yang xbalik kmpg..hehheee
Dan hari adik beradik aku ngan kakak dan abg iparku pi tgok sembelih lembu...
aku kepingin tengok..
tapi..
ade org la kat umah..kene layan..huuuhuh

Dan raya kali ni...Mak cik aku sebelah ibu dtg beraye ngan kiteorg...
Mereka mereka dtgnye dari Melaka...
Abgku tidak pulang berya..die beraye di Johor...
Dan aku..akhirnye 2 hari ponteng kelas...
Pergh!!!!!!...syiok or...Maafkan sye wahai encik dan puan lecturer..hahahaa

SEKIAN...
:-)

2 comments:

Anonymous said...

ahah ain rye kt tmbgau erh?eh ko dh msuk blaja ke?ble?
ponteng klas?..ahah

nufa said...

iye aku raye kt temb.....
iye aku dah msuk beljr..so mule2 kn..
pontg ar gare2 nk raye..
hahahs