Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010

20.10.2010...

ade orang tanye...
nape xbuat kenduri kawin ngan tarikh ni...
kenape mesti 10.10.10..????
20.10.2010 pon boleh...
cantik pe nombor nye..hehheee
kn3???

so..korang mesti ade andaian sendiri kan nape xwat kenduri kawin tarikh ni..??heheh
aku pon ade andaian sendiri..hehehehe
sebab ape..???
sebb hari ni kan hari bekerja..hehehe
so..susah sikit la...
boleh kalau korg nak buat hari pernikahan..hem..kn3..???
hehehee...

xpela....
aku nak kawin tarikh 22.03.2015...
bersamaan hari ahad...
hahahahhaa....time ni umur aku dah 25 tahun..
dah padan ar tu....hahahaa...ceahhhh...gatai....calon pon xde...huhuhuhu

xpela...at least aku buat perancangan..hhehehee
sebb wedding planner aku dah ade.....
tarikh pon dah ade.....
so skang aku tinggal cari calon dan kumpul duit banyak2....
tunaikan impian aku dulu...hahahhaaa


22.03.2015

p/s : saya nak kawin...:-P

No comments: