Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Wednesday, October 27, 2010

Today



Hai blogger semua...and FB semua..hahhahaa....wink2..hahhaaa..... bangun2....hehehee... hari ni cm biase gua bangin awal..hahahaa... Akak kejut sebb nak suruh beli nasi lemak..huahuahua.... Pastu dah makan2 xbuleh tido...huahuahua.... Then....Kemas2 la umah...jemur2 baju..basuh2 baju...kemas bilik...huahuahua Kira semua la dah buat...
Eh???
Blom siap le....masak..hahahahahaa Lepas ni ar gua masak....hehehee...on9 dulu..hahahhaaa Hari ni gua mau masak tom yam...ngan nasi putih.. Tom yam ape???xtau lagi..hehee..tgah search2 kat internet ni..hahhaa Jap g beli lauk..:-)..
Okai
...Gua nak mandi keraNa dah melekit2 badan..huhuhu... dan gua nak beli lauk...untuk lunch..hahaha
Bye2...

p/s : sedang tgok MASAK APA kat Astro AFC....hehheheee

No comments: