Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Monday, October 25, 2010

Teristimewa

HAhhahhahahahaa...tajuk entry xboleh bla...hahhaaa....xde la...sebenarnye...hari ni aku dapaat makan KFC...huahuahuahua!!!!!!!!!!....Sedappppp ooooo!!!....Sudah lama aku tidak melantak dengan KFC....kalau x....tak abis2 ngan jom jimat aku...kadang2 aku beli 2 set jom jimat..hahhahaaa....Gile rindu ar nak g KFC Extreme Park...sambil mkn KFC boleh tgok orang main skate...wuhuuuu!!!!!!!!!!!!!....siyok or...ahhahaaa.....Anyway tinggal 14 hari je lagi untuk aku menyambung semula pelajaran aku...hahhaaa..aku nak kene abiskan jugak.....sebb aku tinggal 1 sem je lagi untuk mendapatkan Diploma..huhuhu....Anyway untuk sem depan aku amik 4 matapelajaan....hahahaa...yang aku takutnye..ade akaun ma sem depan..walaweyh!!!....dah la xpenah belajar akaun..hem...xpela..berusaha..hahhaa.a.....10hb result untuk final sem lepas akan keluar...Harap2 lulus la semua...Terutamanye Human Resourse dan Operasi restoran..huhuhu...penat ooo nga 2 subjek ni...huhuh...k la...bye2 semua...:-)..

.
Chef Nurul Farain Mohd Amin
:-)

No comments: