Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 21, 2010

Angan-Angan

Nape ngan 22hb....???heheheee....

Hari ni 22hb Oktober 2010....xsabar nak tunggu 22hb Mac 2011..hehehee...sebb tu hari jadi aku...hahahahhaa...22.3.2011...genap umur aku 21 tahun...wahahahaaha...cm lawak je...sbb ape lawak??? sebab umur 21...tapi perangai macm budak2..hahahahaa.....cmne la nak jadi 'mature' ni..hahahhaaa..mungkin tunggu aku kerja kot...kot la..hehehee....

22hb Mac 2015...nape ngan tarikh ni??????insyaAllah tarikh keramat ini...akan menjadi tarikh terpenting dalam hidup aku...hari jadi dan hari pernikahan..hahahhaa..bapak gatal..nak rancang semua....haaihhhh...hahahahahaa...xpela...aku rancang je....Tuhan yang tentukan...bukan ape sebb time tu umur aku pon dah 25 tahun..insyaAllah dah ade kerjaya...cume nak capaikan impian dulu sebelum kawin tu..hahahaaa

Lepas ni aku ade 1 sem je lagi untuk habiskan semua pembelajaran aku kat Kolej PTPL tu...xsbar rase....tp ibu ayah soryla..ain xleh dpt 4 flat..setakat 3 pointer tu alhamdulilah baru dpt..heheheheee......Dan time tgah praktikal tu insyaAllah aku akan buat yang terbaik...sebb aku nak terus kerja....Tak pe la...aku study setakat dapat Diploma je dulu...kalau dah banyak pengalaman..aku akan sambung....bukan ape..sebb kerjaya aku ni kene pengalaman je yang banyak...hem...

Lepas dah kerja tu..aku nak tunaikan impian aku...aku nak buat catering untuk makan pengantin...sebb kalau masak memasak ni mak aku terer..hehehee...kalau design2 ni kakak aku terer..aku ukir2 buah...buat kek ke..kn..hehehehe..kn best...tpi aku akn buat untuk family rapat ngan penduduk felda tembangau dan rakan 2 je dulu sebagai permulaan...kalau dah ok catering aku...aku akan buat untuk makanan yang besar2 pulak....cewahhh!!!..angan2...hahahaa

Sekarang aku nak cari calon plak..ahhahaa....calon ape tu...calon suami ar..hhhaaaa....lek lu...kalau umur aku dah lanjut tapi tetap single mingle..aku akn suruh ibu ngan ayah yang carikan..hahahaa..lantak la...yela..kawan2 aku semua dah nk kawin...ni baru umur 20...hem...

Ok la..merpu lebih plak..nak tido...esok keje pagi..hem..penat ooo....tk pela...at least berbaloi gak ngan gaji..hahahaa....ok bye semua....Assalamualaikum..hehehe


No comments: