Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Wednesday, October 6, 2010

Tolongla!!!!!!!

Korang2....isy...tolongla jangan jadi sibuk...jangan la nak jage tepi kain orang...suke hati die la nak buat ape....yang baik ke yang jahat ke..tu hak die...dosa pahala semua die yang tanggung..Tolong jage tepi kain sendiri...huh....

Anyway...ini diri aku....biarla aku nak buat ape..Family aku pon xcakap per...memang as a friend fungsinya tegur menegur..tapi beragak ar babe.....aku jadi cmni sbb ini diri aku semule jadi...at least kalau aku berubah pon xder kaitan ngan korang.....huh....

Anyway thanx la sebb tegur aku..aku tau ape aku buat salah..on off on off...memg salah sangat2..Aku appreciate sangat2...:-)

ThanX a LOT...

2 comments:

Anonymous said...

ain,die jge tepi kain ko erh?
rjin btol erk jge yg org..
suh jge yg aq bole?..
aq x bpe rajin..lalalala

nufa said...

ok2...t aku suruh...
isy bengang gile aku....
errrrrrgghh!!!!!!!!!!!!!!!!!