Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Tuesday, October 12, 2010

Takut + Suke + Sakit = ?????

TAKUT

kenape dengan tajuk ni????
Gile la weyh...
Tadi hujan...ribut..petir...semua ade...dah la aku tengah kerja...
memang kecut perut yang teramatla...
nasib bek umah ngan tempat aku kerja tu dekat...
tapi kalau naik motor la..hehheheee
Cewah..dengan segera aku membuat kerja..
dengan harapan boleh balik awal..
tup tup..pukul 11 pm gak aku balik....
bile sampai umah semua dah tido..
memang bagus....
huahuahua


SUKE

kORang tau x...tadi aku jumpe ngan budak yang aku suke tu...hehehee
die merupakan teman kerja ayah aku...
tapi still muda ok...hehheee
nama die RAHMAN...hehheee
comel...cute...hahaaa...oppsss...sory..hhheee


SAKIT

wah..tengah sakit gile badan2 aku....
belakang...tengkok...
ayoooo...
dah labatang hidung aku tengah sakit..
ayoooo...
jangan la demam..hem....

p/s : sory mengarut malam2 buta ni..hhehee

No comments: