Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Friday, October 15, 2010

BebelaN

hey...maafla kerana tajuk entry aku kali ni cmtu...dah sape suruh cari pasal ngan aku....hari ni memang mood aku kureng sikit...pagi tadi je ok...hehhehe...bile dah sampai umah huh...bangun2 tido je...mood marah2 datang..huh...

ha..amik ko...adik2 aku yang kene ngan bebelan aku ni...sape suruh cari pasal ngan aku..yang sorang ni dok mintak duit ngan aku nak beli air..huh...dah tau air ade kat umah...gedik nak air luar...huh...mintak2 duit ngan aku...dah tau aku ni keje pon baru je...gaji pon xdapt lagi....cmne nak bg duit...heh....

ha...yang lagi sorg sibuk dok mintak duit nak beli topup..hey....xpaham aku...ayah dah bagi clue dah cmne nak mintak duit kat ibu...xreti lagi..hey..pelik..pelik..pelik.....

p/s : maaf kerana saye kuat bebel..kerane saye anak ibu + anak ayah..hehehee

No comments: