Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Friendship tickers

Thursday, October 14, 2010

Talk - Active

Aku selalu terpikir..kenape la aku ni seorng yang xbanyak cakp...pemalu...agak lurus..kot..heheehe...suke pikir yang negatif...xsuke ngan orang..hem...

Aku tengok kawan2 aku...banyak cakp....berani...cmne diorang boleh jadi camtu???? Hanye orang tertentu dan yang rapat ngan aku je akan tau perangai sebenar aku..hehehehe

Ntahla..mungkin aku ni suke tenung orang lame2 kot..hahhaa..bukan ngorat ek..aku perhati je...tgok perangai ngan cara penampilan...hehhee...dan mungkin aku ni jenis yang xtau nak cakp ape dan xreti nak melayan orang..hem..aku hanye dengar ape orang tu cakp..kalau perkara tersebut aku kene bercakp..baru la...time tu aku bercakp...hehee...

Cmne aku nak jadi talkactive?????Kadang2 aku teringi nak branikan diri...tpi...tulah..perasaan takut..gementar...semua datang ngan sekelip mate...hem...

Please hel[ me...

2 comments:

Anonymous said...

just be urself ain...
kalo nak perubahan,tu dri sndiri jgk
yg perlu berubah...ecehh aku ni..ha3

nufa said...

ok silah...
hehheheee
thanx a lot..:-)